loading...
فروشگاه اینترنتی
رضا خراسانی بازدید : 8 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
مجموعه بی نظیر کتب الکترونیک اقتصادی + اشانتیون

مجموعه بی نظیر کتب الکترونیک اقتصادی + اشانتیون

دسته کتاب الکترونیک زیردسته مدیریت و اقتصاد

این مجموعه شامل تعدادی کتاب ارزشمند علم اقتصاد به شکل نرم افزاری است.
1 سی دی





برخی از کتب این مجموعه عبارتند از :

*** کتاب اول :
عنوان کتاب: ایدئولوژى و روش در علم اقتصاد
نویسنده: همایون کاتوزیان
مترجم: یدالله دادگر
فرمت: EXE
زبان: فارسی
توضیحات:
یکى از مقوله هاى با اهیت پیرامون علم اقتصاد، بحث هاى روش شناختى و همچنین موضوع تأثیر اندیشه هاى فلسفى و ارزشى در تئورى هاى این علم مى باشد. این مباحث چه از ناحیه روش هاى بررسى علمى و تفکیک آن ها از روش هاى غیر علمى، و چه از نظر نقش دیدگاه هاى فکرى مکاتب و نظام هاى مختلف اقتصادى، جایگاه برجسته اى را در ادبیات مربوط به این رشته به خود اختصاص داده است. نوشته اى که ترجمه اولین قسمت آن از نظر مى گذرد یکى از مجموعه هاى ارزشمند در این زمینه مى باشد. نویسنده که از اساتید معروف دانشگاه «کنت» (kent) در انگلستان مى باشد، از صاحب نظران ایرانى الاصل است که به ایران و ارزش هاى جامعه ایرانى بسیار پایبند است. نویسنده با اعتقاد بر این که علم اقتصاد در شرایط و اوضاع و احوال فعلى دستخوش بحران مى باشد، ریشه بحران مذکور را به چارچوب و فلسفه اقتصادى، روش ها، تئورى ها و عقاید حاکم بر آن ها مرتبط دانسته، هر گونه راه حل در ارتباط با این بحران را نیز مبتنى بر این نگرش روش شناختى مى داند. و با دیدى نقادانه مرورى بر خاستگاه تئورى ها مى نماید.


*** کتاب دوم :
عنوان کتاب: دین و اقتصاد
نویسنده: سید عباس موسویان
فرمت: EXE
زبان: فارسی
توضیحات:
مطالعة نظام های اقتصادی نشان می دهد كه شناخت درست آن ها بر شناخت دقیق مبانی فكری و فلسفی شكل دهندة آن ها متوقف است، و مهم ترین موضوع تأثیرگذار بر اهداف، اصول و چارچوب های نظام های اقتصادی، نگرش مكاتب گوناگون به بحث دین و قلمرو آن است.
نظریه پردازان سوسیالیسم با اعتقاد به فلسفة ماتریالیسم، خدا و دین را انكار كرده اند؛ در نتیجه، در طر احی نظام اقتصادی، جایگاهی برای آموزه های الاهی قائل نیستند. نظریه پردازان اقتصاد سرمایه داری با اعتقاد به فلسفة دئیسم، نقش خداوند را در خالقیت او منحصر كرده، آموزه های پیامبران را به حوزة اخلاق و معنویت مربوط دانستند؛ در نتیجه، آنان نیز در طر احی نظام سرمایه داری، نقشی برای دین و تعالیم الاهی قائل نشدند.
اندیشه وران مسلمان در مواجهه با پرسش رابطة دین و اقتصاد، به چهار گروه تقسیم می شوند: گروه نخست، آموزه های دینی را در آشنایی انسان ها با خدا و آخرت منحصر دانسته، پرداختن خدا و پیامبر به آموزه های دنیایی را كاری لغو و دور از شأن می دانند. گروه دوم، هدف اصلی دین را تبیین سعادت آخرتی انسان دانسته، معتقدند: دنیا به آن اندازه كه به كار سعادت آخرتی مربوط می شود، مورد توجه دین است. این دو گروه، در طر احی نظام های اجتماعی، از جمله اقتصاد، عقل و دانش بشری را كافی، و خود را از آموزه های انبیا بی نیاز می دانند. گروه سوم، هدف دین را سعادت دنیا و آخرت انسان ها برشمرده، و به تبع آن، تعالیم پیامبران را شامل دنیا و آخرت هر دو می دانند و معتقدند: در طر احی نظام اقتصادی، باید اهداف، اصول و چارچوب های اساسی را با توجه به آموزه های دینی تعریف كرد، و سرانجام، گروه چهارم، دین را متكفل پاسخگویی هر حركت اجتماعی و اقتصادی دانسته، در هر طرح و برنامه ای دنبال آیه و حدیث می گردند. در این نوشتار، با نقد و بررسی دیدگاه های اندیشه وران مسلمان، رابطة منطقی دین با نظام های اجتماعی به ویژه اقتصاد را تبیین كرده، نشان می دهیم كه دیدگاه سوم، دیدگاهی حق و قابل قبول است.





*** کتاب سوم :
عنوان کتاب: خطابه علم اقتصاد
نویسنده: دونالد مک لاسکى
مترجم: یدالله دادگر
فرمت: EXE
زبان: فارسی
توضیحات:
نوشتار حاضر در قالب هشت بخش، به یکى از جدیدترین مطالب متدلوژى علم اقتصاد مى پردازد. نویسنده ابتدا خطابه را به عنوان یک مکالمه نظم وار مورد بحث قرار میدهد. سپس به روش شناسى رسمى در اقتصاد مى پردازد.
منسوخ شدن روش «مدرنیسم» و خطابه غیر رسمى در اقتصاد، مطالب بخش‌هاى بعدى است. ذکر ادبى بودن خطابه اقتصاد، استعارى بودن آن، ناعقلانى گرى بدیل مدرنیسم نیست و نیکى خطابه، بحث‌هاى پایانى را تشکیل مى دهند.


*** کتاب چهارم :
عنوان کتاب: زمینه ‌ها و موانع‌ تحقق‌ عدالت‌ اقتصادی‌
نویسنده: محمد حكیمی‌
فرمت: EXE
زبان: فارسی
توضیحات:
دربارة‌ عدالت‌، دو موضوع‌ تردیدناپذیر می‌نماید :
1. انسان‌ها همه‌ تشنة‌ عدالتند؛ در راه‌ آن‌ از فداكاری‌ دریغ‌ ندارند و هر چنداكنون‌ بدان‌ دست‌ نیابند، در انتظارش‌ به‌ سر می‌برند. این‌ امر نشان‌ می‌دهدتعریف‌ عدالت‌ در ذهن‌ و وجدان‌ مردم‌، گرچه‌ به‌ اجمال‌، روشن‌ است‌.
2. همگان‌ مصادیق‌ فراوانی‌ از عدل‌ را پذیرفته‌اند. این‌ امر نیز نشان‌ می‌دهدكه‌ وجدان‌ عمومی‌ و اذهان‌ مردم‌ با چارچوب‌ كلی‌ عدل‌ آشنا است‌ و نقدها واشكال‌تراشی‌های‌ نظری‌ در آن‌ چندان‌ تأثیری‌ ندارد.
بنابراین‌، باید مصادیق‌ عدالت‌ و شیوه‌های‌ رسیدن‌ به‌ آن‌ بررسی‌ شود. امام‌علی‌(ع) دربارة‌ اهمیت‌ این‌ اصل‌ می‌فرماید:
العدل‌ اساس‌ به‌ قوام‌ العالم‌.
عدل‌ پایه‌ای‌ است‌ كه‌ پایداری‌ جهان‌ به‌ آن‌ بستگی‌ دارد.
ان‌ العدل‌ میزان‌ الله، الذی‌ وضعه‌ للخلق‌، و نصبه‌ لاقامة‌ الحق‌ّ، فلا تخالفه‌ فی‌میزانه‌ و لاتعارضه‌ فی‌ سلطانه‌.
عدالت‌ میزان‌ خدایی‌ است‌ كه‌ در كار مردمان‌ نهاد و آن‌را برای‌برپاداری‌ حق‌ بپاداشت‌، پس‌ با خداوند در میزانش‌ مخالفت‌ نكنید و باقانونمندیش‌ نستیزید ...





*** کتاب پنجم :
عنوان کتاب: امنیت‌ اقتصادی‌ - مجموعه‌ از چشم‌ انداز امام‌ علي (ع)
نویسنده: ناصر جهانیان‌
فرمت: PDF
زبان: فارسی
توضیحات:
مقوله‌ امنيت‌، به‌ ويژه‌ امنيت‌ اقتصادي‌ از مباحث‌ بسيار مهم‌ و حساس‌جوامع‌ بشري‌ است‌. ملّتي‌ كه‌ بهره‌ اندكي‌ از اين‌ نعمت‌ داشته‌ باشد ارزش‌ اين‌مقوله‌ را بهتر درمي‌يابد. كشورهاي‌ در حال‌ توسعه‌ عموماً براي‌ دستيابي‌ به‌رشد اقتصادي‌ پايدار از امنيت‌ اقتصادي‌ اندك‌ خود شِكوه‌ دارند و به‌ دنبال‌فراهم‌ كردن‌ فضاي‌ سالمي‌ براي‌ فعاليت‌ اقتصادي‌ سالم‌ و ايجاد اشتغال‌ براي‌نيروي‌ كار و سرمايه‌گذاري‌ مطمئن‌ هستند. امنيت‌ اقتصادي‌ به‌ معناي‌ ايجادفضايي‌ است‌ كه‌ در آن‌ سرمايه‌گذار، صنعتگر، كشاورز، مبتكر علمي‌، جوينده‌كار و همه‌ قشرها، در برابر انواع‌ فشارهايي‌ كه‌ خارج‌ از كنترل‌ آن‌ها است‌،حفاظت‌ شوند و از صحّت‌ و سلامت‌ ارتباطات‌ بين‌المللي‌، دولتي‌، اداري‌،دفاعي‌، حقوقي‌ و سياسي‌ كشور احساس‌ اطمينان‌، امنيت‌ و آرامش‌ كنند.
امنيت‌ اقتصادي‌ به‌ عنوان‌ مهم‌ترين‌ شاخص‌ توسعه‌يافتگي‌ دو جنبه‌ دارد:
1. امنيت‌ سرمايه‌گذاري‌، كه‌ در سطح‌ بنگاه‌هاي‌ اقتصادي‌ حقيقي‌ و حقوقي‌مطرح‌ است‌.
2. امنيت‌ اشتغال‌ و درآمد، كه‌ عموم‌ مردم‌ را فرا مي‌گيرد.
از ديدگاه‌ عدالت‌خواهانه‌ اسلام‌، برخلاف‌ مكاتب‌ سرمايه‌داري‌، امنيت‌سرمايه‌گذاري‌ و امنيت‌ اشتغال‌ و درآمد دو مقوله‌ منفك‌ از هم‌ نيستند كه‌ ابتداامنيت‌ سرمايه‌گذاري‌ پياده‌ شود و سپس‌ وقتي‌ ناعادلانه‌ بودن‌ توزيع‌ و عدم‌تأمين‌ رفاه‌ عمومي‌ فرياد طبقات‌ محروم‌ را به‌ آسمان‌ رساند، بحث‌ امنيت‌اشتغال‌ و درآمد مطرح‌ شود. از چشم‌ انداز امام‌ علي‌(ع)، نيز الگوي‌ رشداقتصادي‌ عادلانه‌ و اشتغال‌آفرين‌ هدف‌ اصلي‌ نظام‌ اقتصادي‌ اسلام‌ است‌.دستيابي‌ به‌ اين‌ هدف‌ پيش‌ از هر چيز در گرو تحقق‌ امنيت‌ سرمايه‌گذاري‌ وامنيت‌ اشتغال‌ و درآمد است‌. امنيت‌ سرمايه‌گذاري‌ خود وقتي‌ تحقق‌ مي‌يابدكه‌ در جامعه‌ «فرهنگ‌ سرمايه‌گذاري‌» و «احترام‌ به‌ قراردادها»، افزايش‌ يافته‌ وميزان‌ «ريسك‌ ملّي‌» كاهش‌ يابد. پديده‌هايي‌ مانند جنگ‌، ناآرامي‌هاي‌اجتماعي‌، فساد مالي‌ و اداري‌، جرم‌ و جنايت‌، عدم‌ تعادل‌ در بازارهاي‌ مالي‌،كالا، كار و... ميزان‌ «ريسك‌ ملّي‌» را افزايش‌ مي‌دهد.
تحقق‌ امنيت‌ اشتغال‌ و درآمد از طريق‌ زير به‌ دست‌ مي‌آيد:
برابري‌ حقوق‌ و رفع‌ تبعيض‌؛ گسترش‌ اشتغال‌ مولّد؛ اصلاح‌ قوانين‌ ومقرّرات‌ اقتصادي‌؛ بسط‌ فرصت‌هاي‌ تحصيلي‌ و آموزشي‌ يكسان‌ براي‌ عموم‌مردم‌؛ انطباق‌ نظام‌ آموزشي‌ با نيازمندي‌هاي‌ بازار كار؛ برقراري‌ تناسب‌ بين‌افزايش‌ قيمت‌ها و افزايش‌ درآمد كارگران‌ و كارمندان‌ و صاحبان‌ درآمدثابت‌؛ نظام‌ جامع‌ تأمين‌ اجتماعي‌؛ حمايت‌ از آسيب‌ديدگان‌ حوادث‌غيرارادي‌، طبيعي‌، بلايا و....
هدف‌ اصلي‌ اين‌ نوشتار، تبيين‌ بعضي‌ جنبه‌هاي‌ امنيت‌ اقتصادي‌ بابهره‌گيري‌ از مجموعه‌ رفتارهاي‌ اقتصادي‌، سياسي‌ و اجتماعي‌ اميرمؤمنان‌علي‌(ع) است‌ تا در پرتو آن‌ چشم‌انداز مكتب‌ اقتصادي‌ اسلام‌ و تفاوت‌ آن‌ بامكاتب‌ ديگر در اين‌ زمينه‌ روشن‌ گردد. طبيعي‌ است‌ كه‌ پرداختن‌ به‌ اين‌ هدف‌ابتدا منوط‌ به‌ بررسي‌ ابعاد گوناگون‌ امنيت‌ اقتصادي‌ و سپس‌ بررسي‌ وضعيت‌اين‌ موضوع‌ در زمان‌ حكومت‌ حضرت‌ و ارائه‌ تصويري‌ از اوضاع‌ امنيت‌اقتصادي‌ آن‌ عصر مي‌باشد.....

*** و تعدادی کتب بسیار مفید و خواندنی دیگر در علم اقتصاد!





*** هدیه ی ویژه ی خرید شما یک جلد کتاب الکترونیک دیگر است که در محصول ارسالی موجود خواهد بود. ****

فروشنده: 724

قیمت: 5,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه بی نظیر کتب الکترونیک اقتصادی + اشانتیون، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه بی نظیر کتب الکترونیک اقتصادی + اشانتیون


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
اصول سرمایه گذاری در بازار سرمایه راز موفقیت آموزش فاركس بزرگترين بازارمالي 2200 كتاب بر روي سيدي
اصول سرمایه گذاری در بازار سرمایه راز موفقیت آموزش فاركس بزرگترين بازارمالي 2200 كتاب بر روي سيدي
9,800 تومان خرید اصول سرمایه گذاری در بازار سرمایه 9,800 تومان خرید راز موفقیت 16,000 تومان خرید آموزش فاركس بزرگترين بازارمالي 4,000 تومان خرید 2200 كتاب بر روي سيدي
آموزش جامع اصول حسابداری 1 و 2 رشته مدیریت آنچه كه مديران اجرايي بايد بدانند..-اورجینال جزوه درسی فنون تبلیغ ( دکتر محکی ) مدیران موفق
آموزش جامع اصول حسابداری 1 و 2 رشته مدیریت آنچه كه مديران اجرايي بايد بدانند..-اورجینال جزوه درسی فنون تبلیغ ( دکتر محکی ) مدیران موفق
8,000 تومان خرید آموزش جامع اصول حسابداری 1 و 2 رشته مدیریت 6,000 تومان خرید آنچه كه مديران اجرايي بايد بدانند..-اورجینال 14,300 تومان خرید جزوه درسی فنون تبلیغ ( دکتر محکی ) 19,000 تومان خرید مدیران موفق
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 1,546
  • بازدید کلی : 16,049
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم