loading...
فروشگاه اینترنتی
رضا خراسانی بازدید : 5 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
کارتون بنر (سنجاب کوچولو) دوبله فارسی - اورجینال

کارتون بنر (سنجاب کوچولو) دوبله فارسی - اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته کارتن

شماره مجوز :
155/8118833

خريد کارتون قديمي بنر با کيفيت عالي.واقعا يادش بخير وقتي کوچولو بوديم عاشق کارتون بنر بوديم زماني که اين کارتون قديمي پخش مي شد اگر مشغول درس و مشق بوديم و يا مشغول شيطوني دست از همش مي کشيديم و چار زانو مي نشستيم جلوي تلويزيون سياه و سفيد تا کارتون بنر را چهار چشمي بينيم.

اکثر مشتريان سايت معتقدند کارتون هاي قديمي خصوصا کارتون بنر يکي از محبوب ترين کارتونهاي قديمي دوران کودکي آنها است اغلب کساني که اين کارتن را خريداري نموده اند به خاطر زنده شدن خاطرات قديمي شان است که اين کارتون را سفارش مي دهند.

کارتون بنر را بخريد و به خاطرات بچگيتون برگرديد مشتريان سايت تاکنون از خريد کارتون بنر راضي بوده اند و به اذعان اکثر اونها با خريد کارتون قديمي بنر ساعات زيادي را پاي ديدن اون صرف کردند ولي بيشتر از اينکه به کارتون دقت کنند در خاطرات کودکي خودشون غوطه ور شده اند در واقع اين کارتون فشار رواني اونها را کم کرده است.


داستان کارتون بنر:

کارتون بنر ماجرای یک سنجاب کوچولو می باشد که با مادر خود که یک گربه است در یک مزرعه زندگی می کند! بله ، مادر سنجاب کوچولوی ما یک گربه است که از او نگهداری می کند! کارتون بنر از سری کارتون های قدیمی می باشد که در گذشته از تلویزیون ایران نیز پخش می شد!

فکر می‌کنم تنها گربه مورد علاقه‌ام در کارتون‌ها، مادر بنر بود. مادر یک سنجاب. سنجاب کوچولویی که در تلة آدم‌ها گرفتار شده بود و این گربه او را در مزرعه نگه داشته بود و بزرگ کرده بود. فکر می‌کنم این به خاطر همدردی با خود بنر بود، وقتی که باقی سنجاب‌ها به خاطر چیزهایی که از مادرش داشت، مسخره‌اش می‌کردند. بنر، ماهی می‌خورد، موقع خواب دمش را بغل می‌کرد و زنگوله به گردنش داشت و برای همین‌ها بقیه سنجاب‌های جنگل مسخره‌اش می‌کردند. و من، هر وقت بنر مسخره می‌شد، قیافه همکلاسی یتیمم می‌آمد جلوی چشمم و آن روزی که به خاطر حرفی مسخره‌اش کردیم و بعد او با یک بغضی گفت: مامانم این جوری می‌گفت و دوید توی حیاط.
تقریبا همه کاراکترهای بنر و ماجراهایشان، معادل خارجی داشت و راحت می‌شد با آنها رابطه برقرار کرد. از مامان گربه که بنر در آتش سوزی مزرعه از او جدا شده بود و تصویر یک مادر ایده آل و همراه بود. تا خاله لاری که بچه‌اش کلی همیشه از دست مراقبت‌های زیادی مادرش فراری بود.
سو و پدربزرگش و همدلی‌شان با بنر و رادا که همیشه به بنر حسودی می کرد و آخر وقتی بنر او را از دست یک لاک پشت نجات داد، با او خوب شد. گوجا با آن ابروهای پهن که همیشه با همه چیز مخالف بود



و عمو جغد شاخدار که برخلاف غریزه اش از خوردن بنر خودداری می کرد و او را دوست داشت و شاید دوست داشتنی‌ترین شخصیت کارتون بود.

کارتون بنر (BANNERTAIL) را نیپون در سال ۱۹۷۹ ساخت. سریال، ۲۶ قسمت داشت و از روی یک رمان آمریکایی به همین اسم (که نویسنده‌اش، Ernest Thompson Seton داستان بچه‌های کوه تالاک (جکی و جیل) را هم نوشته و ظاهرا آن قصه، زندگی نامه خودش است) ساخته شده. کارگردانش، یوشی هیرو کوردا (Yoshihiro Kuroda)، کارگردان خانواده دکتر ارنست و بچه‌های کوه تالاک هم هست. او درباره بنر گفته: با آهنگ نواهای ژاپنی و صدای زنگوله، یک سنجاب کوچولو تند و تند رد می‌شه و از درخت می‌ره بالا. بعد توی سوراخ با یک ضربه دندان، گردو را نصف می‌کنه. اسم این سنجاب، بنره

فروشنده: تهرانيكا

قیمت: 8,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کارتون بنر (سنجاب کوچولو) دوبله فارسی - اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کارتون بنر (سنجاب کوچولو) دوبله فارسی - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
کارتون آن شرلي با موهاي قرمز/اورجينال کارتون پلنگ صورتی(اورجينال)+اشانتيون مجموعه كارهاي مستربين اسمورفها2 (انیمیشن) اورجینال كارتون پسر مبتکر  اورجینال
کارتون آن شرلي با موهاي قرمز/اورجينال کارتون پلنگ صورتی(اورجينال)+اشانتيون مجموعه كارهاي مستربين اسمورفها2 (انیمیشن) اورجینال كارتون پسر مبتکر اورجینال
11,000 تومان خرید کارتون آن شرلي با موهاي قرمز/اورجينال 9,200 تومان خرید کارتون پلنگ صورتی(اورجينال)+اشانتيون مجموعه كارهاي مستربين 2,800 تومان خرید اسمورفها2 (انیمیشن) اورجینال 2,500 تومان خرید كارتون پسر مبتکر  اورجینال
رنگین کمان 1 ( اورجینال ) ماجراهای سند باد(قسمت 23و24)  اورجینال کارتون اکهارت  اورجینال کارتون داستان های پیامبران(اورجينال شركتي)
رنگین کمان 1 ( اورجینال ) ماجراهای سند باد(قسمت 23و24) اورجینال کارتون اکهارت اورجینال کارتون داستان های پیامبران(اورجينال شركتي)
1,800 تومان خرید رنگین کمان 1 ( اورجینال ) 2,500 تومان خرید ماجراهای سند باد(قسمت 23و24)  اورجینال 4,500 تومان خرید کارتون اکهارت  اورجینال 6,900 تومان خرید کارتون داستان های پیامبران(اورجينال شركتي)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1,172
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,176
  • بازدید ماه : 1,232
  • بازدید سال : 2,533
  • بازدید کلی : 17,036
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم