loading...
فروشگاه اینترنتی
رضا خراسانی بازدید : 7 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
سریال کمیسر ناوارو (اورجینال شرکتی)

سریال کمیسر ناوارو (اورجینال شرکتی)

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته فیلم خارجی

سريال کميسر ناوارو از هشت سال پيش در تلويزيون ايران به نمايش درآمد که طرفداران زيادي پيدا کرد و هم‌اکنون هم به طور مرتب از شبکه اول در حال پخش است. اين کميسر در عين جدي بودن با لحني طنزگونه صحبت مي‌‌کند. «روژه هانن» بازيگر معروف فرانسوي با ايفاي نقش يک کميسر پليس بار ديگر توانست تصوير دلپذيري براي بينندگان به وجود آورد. اين هنرپيشه هشتاد و دو ساله يکي از پرآوازه‌ترين هنرپيشه‌هاي فرانسوي است که در سال 1989 در سريال ناوارو به بازي مشغول شد.
جالب اينجاست که هنوز اين سريال ادامه دارد و در شبکه IFT فرانسه پخش مي‌شود و آن دختر بچه دوازده ساله که در اين سريال نقش دختر ناوارو را داشت، هم‌اکنون به يک دختر خانم با عنوان «مادمازل ناوارو» تبديل شده است.

هانن متولد الجزاير
روژه هانن در 20 اکتبر 1925 در الجزاير در شمال آفريقا متولد شد، نام خانوادگي وي در واقع «لوي» بود اما به دلايلي نامعلوم او بعدها نام خانوادگي مادرش «هانن» را براي خود برگزيد که در الجزاير «بن حنين» تلفظ و در فرانسه «هانن» بيان مي‌شود.

البته بايد اشاره داشت که والدينش فرانسوي بودند و براي يافتن شغل و مسکني ارزان راهي الجزاير شدند. لذا روژه در اين کشور آفريقايي چشم به جهان گشود. اين پسربچه باهوش و زيرک هرگز تصور نمي‌کرد روزي بازيگر، نويسنده و کارگردان شود.
روژه دوران نوجواني‌اش را با کار در چند استوديوي فيلمبرداري در الجزاير گذراند و بعد راهي فرانسه شد. او در اوايل دهه 1950 وارد عالم سينما شد زيرا به کار و فعاليت در سينما علاقه زيادي داشت، زماني که 25 سال بيشتر نداشت به او چند نقش خشن پيشنهاد شد که با هنرنمايي خود توانست از عهده آن برآيد. سپس وارد فيلم‌هاي جنايي، جاسوسي و پليسي شد، مدتي را هم به آمريکا رفت که در آنجا هم خوش درخشيد، دهه 60 اوج موفقيت و شهرتش بود. خودش درباره ورودش به عرصه سينما مي‌گويد: «والدينم مي‌خواستند که من و ادامه تحصيل دهم، خودم هم علاقه به درس خواندن داشتم اما به پيشنهاد دوستم در يک استوديوي فيلمبرداري مشغول به کار شدم و بعد پا به تئاتر گذاشتم، وقتي طعم پول درآوردن را چشيدم، تصميم گرفتم به دنبال درس خواندن نروم و مشغول به بازي در تئاتر شوم، البته فعاليت و حضورم در تئاتر کمرنگ‌تر از سينما بوده، اما توانستم از تئاتر تجربه کسب کنم و در سينما به کار ببرم. او در 35 سالگي با «کريستين گاژ رنال» ازدواج کرد. او با ازدواج با کريستين، باجناق «فرانسوا ميتران» رييس‌جمهور سابق و متوفي فرانسه شد.

«هانن» با بازي در سريال «ناوارو» در سال 1989 و در سن 60 سالگي، محبوبيت و شهرتش را ارتقا بخشيد. «روژه هانن» درباره بازي در فيلم ناوارو مي‌گويد: «اين سريال مضموني پليسي و در عين حال ممزوج با محيط خانوادگي داشت و به همين خاطر مورد پسند همگان قرار گرفت. او مي‌گويد: در ابتداي بازي در اين سريال 64 ساله بودم و با کوله‌باري از تجربه اين سريال را بازي کردم. اين سريال با وجود بار سنگين کاري‌اش به من نيرو و انرژي مي‌داد و آن را يک امتياز براي خود مي‌دانستم و احساس خستگي نمي‌کردم. من هميشه تشنه کار در سينما هستم. لازم به ذکر است در کنار بازي درسريال ناوارو به کارگرداني چند فيلم و نويسندگي نيز مشغول بودم و همزمان در نمايش «تارتوف» ايفاي نقش کردم و هيچ وقت سعي نکردم تئاتر را رها کنم.»هانن در فيلم مشهور «روکو و برادرانش» به خوبي ايفاي نقش کرد و در بازي در فيلم «خانواده پواسونار» که در تلويزيون ايران نيز پخش شد در ذهن مردم جاي گرفت. او در اين فيلم نقش آدم‌هايي را بازي مي‌کرد که در دوران جنگ جهاني دوم نان را به نرخ روز مي‌خوردند و يک فروشگاه موادغذايي داشت و از موقعيت جنگ سوءاستفاده کرد و از وضع مالي خوبي برخوردار شد.درباره روژه هانن که در حال حاضر 82 سال بايد اشاره داشت که او در انتخابات اخير فرانسه به «سارکوزي» براي رييس‌جمهور شدن فرانسه راي داد و طرفدار حزب اوست.

نويسندگي و کارگرداني
هانن با کارگرداني خوب خود، مهر درخشاني در کارنامه هنري خود زد. فيلم «خورشيد» آخرين و جديدترين ساخته وي مي‌باشد که براساس زندگي واقعي خودش است و داستانش مربوط به سال‌هاي 1940 به بعد در الجزاير مي‌باشد. اين داستان به زندگي يک پسر نوجوان از يک خانواده پرجمعيت در الجزيره در دوران جنگ مي‌پردازد. او از اين‌که توانسته زندگي خود را بر روي پرده بياورد بسيار خرسند است و ساختن اين فيلم به او نيروي جواني داده است و توانسته بار ديگر کودکي‌اش را در برابر چشمانش بياورد. او فيلمش را به همه کودکاني که از عشق مادر محروم بوده و همه کودکاني که در دامان پرمحبت مادر بزرگ شده‌اند تقديم مي‌کند.
روژه هانن در عالم نويسندگي هم فعاليت دارد. آخرين کتاب او «نامه به دوستي مرموز» نام دارد که در سال 2001 به چاپ رسيد. او در اين کتاب به بيان خاطرات و نظريات خودش در مورد رييس‌جمهور اسبق فرانسه «فرانسوا ميتران» که باجناقش بوده، مي‌پردازد.روژه درسال 2002 همسرش را از دست داد و در غم او به سوگ نشست. روژه براي توليد سريال «ناوارو» تا سال 2010 قرارداد بسته است و هنوز هم مشغول ايفاي نقش در سري جديد اين سريال طولاني مي‌باشد. البته خودش مي‌گويد ممکن است تا سال 2010 زنده نباشم و اين سريال را نيمه کاره بگذارم.

سريال ناوارو
توليد سريال ناوارو از سال 1989 آغاز شد و تا سال 2007 يعني 18 سال ادامه پيدا کرد. در مجموع 108 قسمت از ناوارو در فرانسه پخش شده است. مجموعه جديد ناوارو «دار و دسته ناوارو» نام دارد که جز هانن اکثر هنرپيشه‌هايش جوان و جديد هستند.
ساختمان قديمي که در سريال ناوارو مشاهده مي‌کرديم به يک ساختمان جديد و مدرن تبديل شده است.
دختر ناوارو نيز، «يولان» يک دختر خانمي است که به او «مادمازل ناوارو» مي‌گويند و در رشته حقوق تحصيل مي‌‌کند. در سري قديمي ديديم که بازرس ناوارو مردي 50 ساله، با قدي 1/90 و شانه‌هاي پهن است، او خيلي کم از اسلحه استفاده مي‌کند، حتي دستبند هم به مجرمان نمي‌زند. گاهگاهي به رستوران مورد علاقه‌اش مي‌رود و نوعي خوراک با قارچ که غذاي محبوب اوست را سفارش مي‌دهد. تصميم گرفته سيگار نکشد و بازي مورد علاقه‌اش بيليارد است. کسي او را با نام کوچک صدا نمي‌کند حتي نام کوچک او را نمي‌دانند و او را تنها ناوارو صدا مي‌زنند و همکارانش بين خودشان وي را «رييس» خطاب مي‌کنند.
به طور کلي اين سريال در کنار نشان دادن وظايف يک پليس، با کنايات و الفاظي خاص، فضاي مجموعه را از خشکي بيرون مي‌آورد و وارد محيط خانوادگي افراد مي‌شود. اين سريال يکي از پربيننده‌ترين سريال‌هاي فرانسوي در فرانسه و ديگر کشورهاي اروپايي و حتي ايران بوده که طبق برآورد آمار به طور متوسط بين 8 تا 10 ميليون بيننده داشته که در فرانسه رقم بسيار بالايي است و در رده اولين فيلم‌هاي پليسي مشهور فرانسه قرار گرفته است 155/7314590

فروشنده: جدید کالا

قیمت: 14,900 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید سریال کمیسر ناوارو (اورجینال شرکتی)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سریال کمیسر ناوارو (اورجینال شرکتی)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط
فیلم بسیار زیبای PRINCE OF PERSIA(شاهزاده ایرانی) (اورجینال شرکتی) فیلم بسیار زیبای آواتار(اورجینال شرکتی) مجموعه کامل سه بعدی سریال امپراطور دریا (جمونگ2 )
فیلم بسیار زیبای PRINCE OF PERSIA(شاهزاده ایرانی) (اورجینال شرکتی) فیلم بسیار زیبای آواتار(اورجینال شرکتی) مجموعه کامل سه بعدی سریال امپراطور دریا (جمونگ2 )
5,500 تومان خرید فیلم بسیار زیبای PRINCE OF PERSIA(شاهزاده ایرانی) (اورجینال شرکتی) 5,000 تومان خرید فیلم بسیار زیبای آواتار(اورجینال شرکتی) 20,000 تومان خرید مجموعه کامل سه بعدی 11,900 تومان خرید سریال امپراطور دریا (جمونگ2 )
ارباب حلقه ها (3) بازگشت پادشاه-اورجینال سریال بسیار زیبا و دیدنی امپراطور آهن(اورجینال ) Prison Break دوبله فارسی (کامل) سریال کامل ولایت عشق(اورجینال شرکتی)
ارباب حلقه ها (3) بازگشت پادشاه-اورجینال سریال بسیار زیبا و دیدنی امپراطور آهن(اورجینال ) Prison Break دوبله فارسی (کامل) سریال کامل ولایت عشق(اورجینال شرکتی)
2,200 تومان خرید ارباب حلقه ها (3) بازگشت پادشاه-اورجینال 12,900 تومان خرید سریال بسیار زیبا و دیدنی امپراطور آهن(اورجینال ) 9,000 تومان خرید Prison Break دوبله فارسی (کامل) 12,900 تومان خرید سریال کامل ولایت عشق(اورجینال شرکتی)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 598
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 658
  • بازدید سال : 1,959
  • بازدید کلی : 16,462
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم